سوال را از پزشکان واجد شرایط بپرسید
برای دریافت راه حل خود
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
پاسخ ها
-
سلام وقت بخير كمردرد دارم ولي دكتر نرفتم با ورزش اوكي ميشم
-
تیم عالی با مطالب عالی تر
-
تمام خدمات سايت عاليه
-
برای دستیابی به موفقیت همین امروز شروع کنید
-
سلام نميدونم چه مشكلي داره بدنم بايد چه دكتري براي چكاپ برم
سلامت جامعه و توجه به کیفیت درمان: اساس کار بازاریابی پزشکی
اهمیت بیش از پیش کلینیکهای پزشکی، بیمارستانها، آزمایشگاهها و … به ارتقاء سلامت جسمی منجر به تمرکز بر بهبود کیفیت و کمیت خدمات شده است. مراکز درمانی این افزایش کیفیت را به عنوان یک مزیت رقابتی ویژه و منحصر به فرد، مورد توجه قرار دادهاند. بیماران (مراجعه کنندگان) بهخصوص افراد میانسال (که معمولا جمعیت قالب کشور را تشکیل میدهند) مشتاق به همکاری با کارآمدترین و باهوشترین پزشکان فعال در حوزه درمان هستند.
با توجه به سطح پایین دانش پزشکی افراد جامعه، ارزیابی تخصص و دانش پزشک توسط یک بیمار، امری بعید یا غیرممکن است (مگر مراجعه کننده، خود پزشک یا دانشجوی پزشکی باشد). این امر بدین مفهوم است که افراد مراجعه کننده باید به دیگر ابزارها متکی باشند تا امکان تصمیمگیری مبنی بر این که چه کسی برای مراقبت و درمان آنها مناسب تر است، فراهم گردد.
به بیان سادهتر، بیمار یا مراجعهکننده شما، توانایی چندانی در تشخیص کیفیت درمانی که شما ارائه میکنید، ندارد. اما با توجه و سنجش دیگر تجربههای محیطی و ارتباطی، کلینیک شما را قضاوت خواهد کرد. اینجا است که دانش بازاریابی به کمک شما خواهد آمد تا اعتماد مخاطب جلب شود و او را در شرایط تصمیمگیری برای مراجعه به کلینیک شما قرار دهد.
این تصمیمگیری به عنوان یک راهنمای جامع فکری در فرایند مارکتینگ کلینیکهای پزشکی عمل میکند و به یافتن راهکارهای جذب بیمار جدید برای کلینیک پزشکی، در مناسبترین زمان و اطمینان از بازگشت آن بیماران منجر میگردد.
عده بسیاری از پزشکان در دنیا (و یا حتی ایران) در حال استفاده از مدل بازاریابی پزشکی با ساختار رهبری تفکر هستند. پزشکان از طریق وبسایتهای آموزشی، کنگرهها، وبینارها، وبلاگها، سمینارها و کتابهای متناسب در موضوع شیوههای پزشکی در حال تلاش برای برقراری و آموزش استانداردهای خدمات درمانی به بیماران هستند. به این ترتیب میتوانند استانداردهایی را در فرایند ارتباطی خود در پیش بگیرند و به جذب بیماران جدید بپردازند.